ALLE PRODUKTER

Betaling

Varemerker

Ferdige komfyrpakker


Pass på å kjøpe komfyr, vifte og veggbeskyttelse samtidig!
Kjøp ferdige komfyrpakker her >

Induksjonskomfyrer


En induksjonskomfyr vil gi kjøkkenet et moderne og stilig utseende.
Kjøp induksjonskomfyr her >

Komfyrpakker med vinskap



30% rabatt på en vinskap når du handler en komfyr (Range Cooker) av oss.
Les mer >

MyRangecooker.no - Kjopsinformasjon

Kjopsinformasjon


Om våre gasskomfyrer

Vi selger komfyrer (Range Cookers) fra en rekke forskjellige europeiske varemerker. Vi hos MyRangeCooker.no har et heldekkende kontaktnett for service og masse erfaring. Vi kan hjelpe deg med alt fra enkle spørsmål angående leveranse av komfyr til installasjon av gasskomfyr og gasoltuber hjemme hos deg. Er du ute etter et produkt som ikke finnes i sortimentet vårt, er du velkommen til å kontakte kundeservice da vi iblant kan hjelpe til med dette.


Betaling

Betaling skjer via faktura til vår bankgiro, eller via bankkort direkte på siden. Betaler du via bankgiro, sendes komfyren så fort betalingen er registrert hos oss. Velger du istedenfor bankkort eller etterskuddsfaktura via Collector, sendes komfyren direkte fra oss. Hvis du som kunde velger Collector faktura tilkommer en fakturaavgift på 99 kr. Ved bruk av papirfaktura påløper en avgift på 29 kr.

Betalingsansvar: Å klikke på "Send bestilling" i kassen vår innebærer at kjøpet sluttføres og medfører dermed et betalingsansvar for bestillingen. Ved online bestilling sendes det en automatisk ordrebekreftelse ut via epost med informasjon om bestillingen. Vi forbeholder oss retten for eventuelle utsolgte varer, og vil i så fall kontakte kunden om dette via epost.

Kortbetaling Ved kortbetaling reserveres beløpet direkte på kortet når du bestiller. Beløpet trekkes fra kortet innen 30 dager etter at bestillingen er gjennomført. I tilfeller der du som kunde ikke kan eller ønsker å få bestillingen levert innen 30 dager, og du ikke ønsker at pengene skal trekkes fra kontoen før varen sendes, ber vi deg om å velge et annet betalingsalternativ.

Faktura/Delbetaling via Collector I samarbeid med Collector Bank AB tilbyr vi faktura og delbetaling. Når du velger faktura som betalingsmåte, får du varene dine hjem før du betaler. Du kan så velge å betale hele beløpet med en gang eller dele opp betalingen i mindre deler. Du kan bare bestille til din folkeregistrerte adresse når du velger faktura eller delbetaling, og du må være minst 18 år ved bestilling. Når du har fått fakturaen, kan du velge å delbetale i opptil 36 måneder ved å betale det laveste beløpet som er oppgitt på fakturaen. Ved delbetaling kommer en rente på 19,2 % per år i tillegg. En enkel kredittsjekk utføres, noe som i enkelte tilfeller innebærer kredittopplysninger. Ved forsinket eller uteblitt betaling debiteres en forsinkelsesavgift samt forsinkelsesrente. For å lese de fullstendige vilkårene for Collectors faktura, se lenkene nedenfor:

Allmenne Vilkår for Faktura og Kontokreditt
Standardisert Europeisk Konsumentkredittinformasjon

Leveranse og frakt


Alle komfyrene våre er fraktfrie og leveres med DHL. Om du kjøper en komfyr hos oss leveres den hjem til ditt bosted i Norge. OBS! Med DHL er det ikke inkludert at komfyren bæres inn. Det kan være en fordel å ha bærehjelp ved leveranse (om ikke annet er avtalt med oss).

Til en firmaadresse leveres produkter fra oss alltid dagen etter at vi sender dem (mellom 08.00–21.00). Til privatpersoner gir DHL en varsel noen dager før leveranse, og sammen med DHL bestemmer du en passelig tid for utkjøring. Ofte skjer leveransen innen en 3-timers intervall, for eksempel mellom 08.00–11.00. Lokale fravik kan forekomme, og iblant kan det være bestemte datoer og tider som gjelder for utkjøring. Firmakunder kan også ønske å bli varslet fra DHL, i dette tilfellet kontakter du kundeservice først. Ved endring av leveranseadresse påløper en avgift på 245 kr.

For mindre steder kan leveransen ta noe lengre tid.

For bestillinger under 1000 kr tilkommer en fraktkostnad på 99 kr.*

OBS! Leveringstiden kan variere for forskjellige komfyrer. Dersom produktet er på lager gjelder 2–5 dager fra mottatt bestilling og godkjent betaling. Mange av komfyrene våre lages imidlertid på bestilling, noe som innebærer at leveringstiden vil ta lengre tid.

Husk å kontrollere godset når det kommer! Synlig skade rapporteres direkte til sjåføren, og skjult skade rapporteres innen 7 dager etter mottatt sending. Ta derfor alltid imot godset selv, slik at det ikke står og venter for lenge uten å kontrolleres. Fraktskader som rapporteres senere enn 7 dager kan vi dessverre ikke gjøre noe med.

*Om du ikke tar imot eller løser ut pakken din innen 14 dager, tilkommer det en avgift for uavhentet pakke. Avgiften er som følger:
Komfyrer - 900 kr
Andre produkter - 200 kr


Garanti og angrerett

Samtlige av komfyrene våre har minst 1 års garanti, med service på plass gjennom vårt riksdekkende nettverk.

Ved kjøp av produkter fra oss har du alltid 14 dagers angrerett. Dette innebærer kort sagt at du har mulighet til å angre kjøpet ditt 14 dager etter at du har mottatt varen. Varen trenger ikke å være returnert til oss i løpet av disse 14 dagene, men du må ha meddelt oss innen 14 dager. Dette gjør du lettest via e-post. Tilbakebetalingen av din innbetalte sum i sin helhet, (inklusive frakt & gebyr), fører vi over til deg snarest. Lovpålagt skal dette gjøres 30 dager fra vi mottar varen, men dette skjer naturligvis raskere.

For å få full tilbakebetaling av ordreverdien ved å benytte seg av angreretten, må varen være i såkalt vesentlig uforandret stand. Er varen brukt, trekkes det fra et verdireduksjonsavdrag, noe som er den verdireduksjonen som blir beregnet at varen har fått ved bruk. Denne reduksjonen bedømmes i all hovedsak ut ifra hva varen kan selges for som brukt.

Benytter du deg av angreretten, står du selv for returfrakten. Kontakt oss gjerne for å vite hva returfrakten på nettopp din vare er.


Reklamasjoner

Vid eventuelle fraktskader eller feil på vare, kontakt oss på info@myrangecooker.no eller ring vår kundeservice på 23 96 07 98. På MyRangeCooker.no har du 3 års reklamasjonsrett fra kjøpsdatoen. Dette er imidlertid ingenting du trenger å legge større vekt på, da det alltid inngår minst 3 års full garanti på de fleste av våre komfyrer.


Vår personvernpolicy


Vår policy for personvern baserer seg på EUs personvernforordning, også kalt GDPR. Hele publikasjonen og mer informasjon kan leses på nettstedet deres

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er eieren av data som er samlet fra denne siden. Denne personvernpolicyen regulerer hvordan vi håndterer innsamlet data.

1. Hvorfor og hvordan lagrer vi data?
Lindström & Sondén AB samler brukerinformasjon for å kunne tilby en god kjøpsopplevelse. Vi samler inn informasjon av tre grunner:

A. For å kunne sluttføre kjøp
B. Gjennom kundekontakten som oppstår når kunden kontakter oss
C. Gjennom vårt lojalitetsprogram

Informasjonen kan inneholde navnet, leverings- og fakturaadressen, e-postadressen og telefonnummeret ditt, samt bestemte detaljer rundt kjøp og kontakt. Vennligst se Bilag 1 for detaljert informasjon om informasjonen vi lagrer. Utover datalagringen, mottar vi IP-adressen din automatisk når du besøker våre nettsider; dette for å lære oss mer om tekniske deler som nettlesere og operativsystem. Dette er ikke tilknyttet personlig informasjon.

Våre nettsteder bruker informasjonskapsler (cookies) for at de skal kunne fungere på en god måte.

2. Av hvilke grunner lagrer vi data?
EU har listet en rekke grunner som betraktes som lovlige for å lagre data, som informasjon som trengs for å kunne sluttføre en kontrakt eller et samtykke. Se bilag 1 for en spesifisering av hvilke grunner vi baserer vår datainnsamling på.

3. Hvordan får dere mitt samtykke?
Når en bestilling legges inn, lagres informasjonen med hjemmel i kontraktmessige grunner for å kunne inngå en kjøpsavtale. Når du deler dine personlige opplysninger ved å ta del i vårt lojalitetsprogram eller ved å ta kontakt med vår kundetjeneste, forutsetter vi ditt samtykke til lagring av data etter vilkårene oppgitt i denne publikasjonen. Vi lagrer informasjonen kun for det bestemte tilfellet.

4. Hvordan trekker jeg tilbake samtykket mitt?
Hvis du etter å ha deltatt i vårt lojalitetsprogram eller etter å ha hatt kundekontakt med oss skulle angre, kan du når som helst trekke tilbake samtykket ditt ved å kontakte oss på følgende måter: med e-post til info@lsbolagen.se eller ved å skrive til LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gjelder for ønsket om å flytte informasjonen til andre firma eller virksomheter.

5. Sikkerhet
Vi følger markedets «best practice» for å sikre at vi beskytter din personlige informasjon på best mulig måte. Hovedhensikten er å hindre at informasjonen går tapt, blir brukt på feil måte, endres eller ødelegges.

Personlig informasjon deles ikke med tredjeparter, bortsett fra:
● Til myndigheter ved mistanke om lovbrudd. Vi er pålagt å dele informasjon hvis det foreligger en mistanke om at det har skjedd ulovligheter
● Godkjente partnere som trenger bestemt informasjon for å kunne sluttføre et kjøp. Dette omfatter:
o Logistikkpartnere for levering av varen
o Betalingspartnere for å ta betalt for din ordre
○ IT-partnere som vi trenger for å drive vår virksomhet, f.eks. driftspartnere og kundeservice – programvare

6. Endringer i vår personvernpolicy
Alle endringer i personvernpolicyen vår kommer til å bli publisert på vår hjemmeside. Hvis dette er kritiske endinger eller endringer som haster, kan de også bli sendt ut via e-post.

Kundeservice

Man-fre 09.00-17.00
23 96 07 98

info@myrangecooker.no

Velg rett komfyr!

Installasjonshjelp?

Vi hjelper
gjerne til med
installas-
jonen av
komfyren
din!

Les mer >